Osa 2.

 

2135221.jpg

Mulkoilin isään päin..Tyhmää että ihmiset ovat keksineet läksyt, ei tyhmempää voisi olla.

Lampsin alakertaan tekemään läksyjä joita oli aika paljon rästissä.

 

2135247.jpg

"Tehkää sukupuunne, johon pitää tulla vähintään vanhempanne ja siskonne"

Siis mitä?! Tunnen suvustani vain isäni.. entä äitini? Etsin tietoa ja sain tietää kuka on äitini.

2135285.jpg

Hedelmöitystekniikko Numero 12? Minun äitini, ei voi olla totta!! Kirjoitanko sen muka koulutehtävääni?? En varmasti kehtaa. Minua kiusataan jo tarpeeksi.

Kuulen jo sanat päässäni "Alien Gabyl on joku hedelmöitys äiti..joku ihan hullu äiti. Ei ihmekkään kun ei oo lapsikaan ihan terve"  Uahhh.. Minun pitää keksiä ratkaisu ennen maanantaita.

2135309.jpg

Koulutehtävien jälkeen halusin rentoutua joten menin leikkimään merirosvoa. Sainpa ajatukseni pois sukupuustani.. Ensimmäistä kertaa isä ei huomannut minun valvovan yli kymmeneen, koska oli niin keskittynyt tähtien tiirailuunsa.

2135437.jpg

Mutta lopulta isäni huomasi sen ja tuli jauhamaan minulle että minun laiseni pienien lapsien pitäisi olla jo nukkumassa.

Valitin siitä että muut meidän luokkalaisemme käyvät joka ilta diskoissa ja kaupungilla. Mutta isään ei tehonnut mikään, hän vain käski mennä nukkumaan ja muistaa että diskoihin ei mentäisi ennen kuin oli  aikuinen...

2135347.jpg

Kun nukuin näin unta äidistäni. Minun saaminen hänelle oli vain hänen työtään.

Muilla lapsilla oli kunnollinen äiti.

HEI! Entä jos keksisin minulle äidin.

Hän voisi olla alieni, mutta kaunis..Ja hänellä olisi mustat hiukset ja hänen nimensä olisi Luna...

2135404.jpg

Keksin jo unessani millainen hän voisi olla. Kaunis ja ystävällinen..Luna

 

2135366.jpg

Ja sitten aamiaiselle:) Minua jännitti sillä huomenna olisi maanantai. Ja saisin pitää esittelyn sukupuustani. Tein sukupuuhuni vain isäni ja "äititni". En muita, ja sanon opettajalle että muusta suvustani ei ole tietoa.

2135331.jpg

Heti aamiasien jälkeen menin tuhlaamaan aikaani kiikumalla.

Mietin että kun kasvan isoksi haetaanko minut takaisin Plutolle...Ja entä jos äitini olisikin oikesti niin kuin Luna..Ja entä jos olisin siellä oikea prinsessa..Ja minulla olisi paljon ystäviä..Ja...

 

Ja tämä tarina jatkuu kunhan tulee vähän kiinostuneita...Sori toi Lunan kuva kun ei ollu pelissäni muita alieneita kuin Gabriella joten jouduin muokkaamaan  ton Lunan. Ja pliis kommentia.