2163134.jpg

Tänään minä pidän MAAILMAN parhaan esitelmän, jossa kerron äidistäni ja isästäni,

joka tiiraili taas koko yön tähtiä..

2163135.jpg

Katsoin isääni joka oli mennyt juuri äskön nukkumaan, vaikka kello oli 8 aamulla. Oliko syynä se että hän oli tiiraillut koko yön tähtiä...tai jokin muu.

Miksi isä aina vain  joko juttelee jonkun kanssa tietokoneella tai tiirailee tähtiä? ...Ja haluaisin tietää kenen kanssa isä juttelee... Kukahan hän on...

HALUAN OTTAA SELVÄÄ!!

Minulla olisi aikaa ennen kouluun lähtöä.

2163161.jpg

Menin katsomaan isäni sähköpostit.

Salasana?? Hmm..Tähtitiede.

"salasana oikein. kirjaudutaan sisään"

Jess! Oikein. Että isä on niin arvattava...huoh..   

Avasin kansion lähetetyt. Ja sieltä ensimmäisen viestin joka oli osoitettu Santerille. Otsikkona oli: Avaruus

2163137.jpg

 

2163199.jpg

Minua pyörryttää..Meinasin tippua tuolilta, mutta sain kiinni pöydästä...

Isäni ei halua minua. ...Pari kyyneltä valui poskelleni.

Itkin kuin vesiputos mutta sitten  muistin, että en saisi näyttää itkupilliltä Esitelmässäni.

Pyyhin kyyneleeni...

2163132.jpg

Kuulin bussin torven tööttäilevän hermostuneesti ja kirjauduin ulos isän sähköpostista ja juoksin bussiin.

Nyt oli se aika jolloin kertoisin kaikille "äidistäni"

_______________________________________________________

 

2163270.jpg

JEE!!!!! Ope kirjoitti että minulla on mielikuvitusta ja että olen hyvä kirjoittamaan esseitä!!

Ihanaa!

 

 

Seuraava osa on ehkä viimeinen koska kiinnostuneita ei ole ollut... :(  Mutta jo edes pari ihmistä ilmoittaisi pitävänsä tarinastani voisin tehdä pitemmän. Mutta aloitan kuitenkin uutta tarinaa.....Sitten 4 osan jälkeen.